Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Ταξίδι στην ψυχή

Μόνος μου είμαι σε ένα δωμάτιο σκοτεινό και έξω όλοι εκείνοι που αγαπώ
Μόνος μου θέλω και απόψε να βρεθώ
Σε κάποιο δρόμο
Σε κάποιο σπίτι ερημικό
Μόνος βουλιάζω πάλι μες στον καπνό
Δε σε βρίσκω πουθενά μα επιμένω εγώ
Μια μάγισσα από την ομηρική εποχή
Μου είχε πει
Η γυναίκα του ονείρου μου ήσουν εσύ
Μου είχε πει
Η αγάπη πονά μα ποτέ δεν ξεχνά
Φεύγει έρχεται και στη καρδιά σε χτυπά
Έτσι μωρό μου μαζί σου και εγώ
Σαν Οδυσσέας περιπλανήθηκα για να σε βρω
Πολέμησα με την σκύλα και την Χάρυβδη
Έκανα και τους άθλους του Ηρακλή
Πέρασα και από την Τροία για μια στιγμή
Κάποιος μου είχε πει πως εσύ ήσουν εκεί
Σε έψαξα κάτω από γέφυρες
Και σε όλων των βουνών τις κορυφές
Σε μέρη που ο ήλιος δύει
Πέρασα και από την ανατολή
Εγώ τώρα περπατώ σκυφτός
Σε έψαξα παντού μα ήσουν καπνός
Με σημάδια δικά σου και ας μην σε έχω βρει
Με σημάδια από του καιρού την ροή
Κλείνω τα μάτια για να σε δω
Σε ψάχνω στα όνειρά μου για να σε βρω
Στο ποτό και την άσπρη σκόνη
Την άσπρη σκόνη που με σκοτώνει
Μα είναι ένας θάνατος πολύ γλυκός
Πεθαίνω μα είμαι ζωντανός
Ζωντανός σε κάθε μορφή σου
Σε κάθε μια παραίσθησή σου
Δεν αντέχω άλλο που δεν σε έχω
Θέλω μονό εσένα να έχω
Η ζωή μου
Μια κατάρα μεγάλη
Κάθε μαχαιριά ένα δικό σου χάδι
Και πέφτω σε ύπνο βαθύ
Σε βρίσκω και θέλω να μείνω εκεί
Παρακαλάω να μην έρθει η αυγή
Και είσαι δικιά μου όλο το βράδυ
Ξυπνάω και έχω για πληρωμή σου ένα σημάδι
Ένα σημάδι στον λαιμό
Τώρα είμαι έτοιμος να φύγω να χαθώ
Μες στο σκοτάδι
Έχω φύγει για τον Άδη.

1 σχόλιο: